Zorg van hoge kwaliteit.
Kwaliteit en klantbeleving.
Wij willen zorg leveren die voldoet aan hoge kwaliteitseisen. Aantoonbaar met certificaten maar vooral met onze mentaliteit. Graag leggen we uit wat we daarmee bedoelen.
Wij zijn HKZ-gecertificeerd
Het HKZ (Harmonisatie Kwaliteitsbeoordeling in de Zorgsector) – Kwaliteitsmanagementsysteem voor Verpleeg- en Verzorgingshuizen en Thuiszorgorganisaties is een certificeringssysteem dat specifiek is ontworpen om de kwaliteit van zorg binnen deze instellingen te waarborgen en te verbeteren. Dit systeem biedt een raamwerk waarmee zorgorganisaties hun processen kunnen structureren, beheren en optimaliseren. Het belangrijkste doel van het HKZ-certificaat is het verhogen van de kwaliteit en veiligheid van de geleverde zorg. Met dit certificaat voldoen we eveneens aan de clausules van de ISO 9001:2015.
De cliënt staat bij ons altijd centraal.
De leidraad voor onze succes is dat we onze cliënt altijd centraal stellen. Dat wil zeggen: wij bieden onze cliënten alleen hetgeen wat hij of zij daadwerkelijk nodig hebben.
De tevredenheid van onze klanten.
Klanttevredenheid staat uiteraard hoog bij ons in het vaandel. Klanttevredenheid wordt bereikt zodra onze cliënten tevreden gesteld zijn. De cliënt heeft dan geen verwachtingen meer waaraan voldaan moet worden. Lees meer over klanttevredenheid bij Angel Care 078.
Deze waarden vormen onze basis.
Bekwaamheid.
Wij leiden onze medewerkers continu op doormiddel van scholing en cursussen, zodat we bevoegd en bekwaam blijven voor onze handelen.
Aandacht & empathie.
Wij hebben aandacht en hebben een sterk inlevingsvermogen in de cliënt.
Betrokkenheid.
Wij hebben uiteraard geen nine-to-five mentaliteit. Wij geven onze tijd, aandacht, werk en moeite voor onze cliënten.
Wat te doen bij een klacht.
Het kan zijn dat u niet tevreden bent over onze zorgverlening. Graag willen we dat u hier niet mee rond loopt maar het ons door vermeld. Wij nemen altijd klachten zeer serieus. U kunt u klacht op verscheidene manieren aan ons doorgeven. Lees meer over onze klachtenprocedure.
Meer informatie?
Heeft u advies of hulp nodig met het aanvragen van een indicatie of verpleegkundige zorg? U kunt ons bereiken op ons telefoonnummer 06 50244098 om een afspraak in te plannen.
Wij gaan altijd respectvol om met uw gegevens.
We leggen u graag uit hoe we dat doen.
Wij zijn er voor u.
Waar kunnen we u mee helpen?
Organisatie.
Lees meer over organisatie, zoals onze missie, visie en onze kernwaarden.
Ons team
Maak kennis met ons team! Een toegewijde team die gezamenlijk streven naar een nobel doel.
Onze werkwijze.
De cliënt staat bij ons altijd centraal. Onze werkwijze behelst een methodische en bewezen aanpak.